
Сaмoскиди + oбслугoвувaння
Caterpillar плaнує прoдaвaти сaмoскиди спільнo з нaбoрoм пoслуг пo рeмoнту тa зaміні дeтaлeй. Eкспeрти прoгнoзують, щo це разрешить збільшити прибуток приблизно до 30% бери рік. MBO Capital переконані, що акції зростуть у ціні получи и распишись 15%.
Один з найбільших промислових концернів Caterpillar планує під\’єднати своє обладнання давно хмарної діагностики, що сприятиме легкому визначенню потреб в обслуговуванні техніки. Даний спектр послуг если доступний клієнтам при придбанні обладнання. Аналітики BMO Markets прогнозують збільшення котирувань конгломерату бери 15%.
Особливості функціонування хмарної діагностики
Caterpillar піклується для своїх клієнтів і прагне, щоб кожен возле покупці пакета послуг, гарантовано отримав максимальну віддачу від покупки. Ціна одного погрузчик\’єрного самоскида, виготовленого Caterpillar, вище одного мільйона доларів. Однак планується створити певні пакети послуг бери обслуговування обладнання, які можна если порівняти з тарифами мобільних операторів — менше 30 доларів нате місяць.
У список опцій обслуговування если входити безкоштовне паливо протягом 2-х років після придбання обладнання. Данная послуга стане доступною в певних регіонах в целях тих, хто підпишеться на хмарну діагностику. После допомогою неї власники обладнання будуть інформовані для необхідність заміни шин, масла ли регулювання вузлів.
Навіщо Caterpillar нововведення
Керівництво корпорації вважає, що це благословить збільшити продажі. Такий захід потрібен машинобудівній компанії, діяльність якої залежить безпосередньо від збільшення і спаду економічної активності. «Запчастини та послуги — це та ведомство, в якій ми можемо зменшити циклічність», — заявив фінансовий патрон Caterpillar Ендрю Бонфілд.
Як запчастини збільшать прибуток?
Згідно з дослідженнями галузевих експертів, близько 30% виручки виробників техніки припадає держи реалізацію запасних деталей. Аналітики Caterpillar розраховують получи и распишись те, що хмарна діагностика створить стійкий потік доходів саме від продажів запчастин і ремонту. По того ж хмарний сервіс здатен по-военному вирішити ряд питань з технікою віддалено, а безвыгодный шляхом відправлення технічного спеціаліста получи и распишись місце роботи покупця. Це значно заощадить без- лише ресурси, а й час, що є дуже важливим показником чтобы деяких галузей.